خرید شرکت Assurance IQ توسط Prudential Financial در سال ۲۰۱۹ نشانگر علاقهمندی به ترجیحات مصرفکننده برای تعامل با برندها از طریق کانالهای دیجیتال است. شرکت Assurance IQ خریداران را با بیمههای زندگی، بهداشت و اتومبیل مطابقت داده و به آنها امکان خرید محصولات بصورت آنلاین یا با کمک نمایندگی زنده را میدهد.
استیسی گودمن، مدیر فناوری اطلاعات Prudential Financial میگوید مهندسان این شرکت برای پشتیبانی از استراتژی دیجیتال از فرآیندهای چابک و DevOps استفاده میکنند و تیمهای متفاوتی را شامل مدیران محصول، تحلیلگران و سایر کارمندان اصلی کسب و کار در بر میگیرند. مهندسان به شدت به تیمهای مایکروسافت و سایر ابزارها برای همکاری در زمینه کدگذاری و سایر امور متمایل هستند.
در حالی که مدل ترکیبی Prudential از عملیات ابری و مرکز داده در برابر همهگیری کرونا قوی عمل کرده است، اهداف گودمن شامل افزایش زمان برای بازاریابی محصولات نرمافزاری جدید میشود که در بهترین حالت تجربیات مشتریان و کارمندان را بهبود میبخشد.
گودمن میگوید: “ما میخواهیم در این زمینه قدم بگذاریم تا بتوانیم به نیاز بازار پاسخ دهیم.” وی افزود که میخواهد قابلیتهای تلفن همراه را بهبود بخشد زیرا Prudential همچنان از سیاست خود مبنی بر اجازه دادن به افراد برای کار از دفتر و از راه دور در طول دوره همهگیری کرونا پشتیبانی میکند.